9 квітня 2019 р. у конференц-залі Національного заповідника «Глухів» відбувся незвичний урок історії. Його учасниками став дружний, згуртований 1-Б клас загальноосвітньої школи I–III ступенів № 2 зі своїм класним керівником М.П. Суровицькою.
«Шестилітнім дітям не цікава сива давнина та артефакти музею археології!» – скажете ви. На жаль, це можливо. Але такого не може бути, якщо урок веде науковець Олександр Мірошниченко. Як йому це вдається? Все просто. Для цього треба стати другом для дітей, вміти підіграти їм та забезпечити сприятливий психологічний клімат під час уроку. «Пішки» в історію тисячолітнього Глухова – ось що запропонував науковець малечі. Ця подорож у минуле древнього міста була захоплюючою, емоційною, запам’ятовуючою. Адже діти, розвиваючи свою фантазію, перевтілювалися в історичних персонажів доби Київської Русі, як-от Володимир Мономах і його сини, і відповідали на запитання у ході активного спілкування.
Першокласники дізналися, що таке стилос і як їм писали, який вигляд мали давні зошити, звідки походить назва «Глухів», «Есмань», як жили і працювали люди на Глухівщині майже 1000 років тому…
Історія таїть у собі багато цікавих подій та постатей. Так, на перший погляд може здаватися, що невеличка вистава, у якій роль Володимира Мономаха та його синів грають першокласники, – ідея абсурдна, але саме так, на нашу думку, маленьким «чумучкам» можна прищепити інтерес до минувшини. Варто тільки подивитися на ці дитячі очі та обличчя з неприхованими емоціями.
Залишити відповідь